петък, 16 февруари 2018 г.

"Силуети" с водещ Деси Моралес

     Коя е Тя? Тя е Десислава Моралес -   истински творец и пример за човек следващ мечтите си. Тя е прекрасна актриса, позната на всички от малкия и голям екран на българското кино, а на 10.03.2018г. в 19:00ч. Steppenwolf gallery, ще даде старт на третото събитие в подкрепа на българските творци организирано от Over ART! 
      Ние се разрастваме и този път имаме класирали се за участие 20 автора в различни направления на изкуството. Програмата за тяхната презентация е изпълнена с много интересни изненади, отговорно представяне и още по-отговорно награждаване. По този повод за първи път сме поканили професионалист, който да поведе всичко с талант и харизма. За нас е истинско щастие да ви представим неотразимото лице на проекта "Силуети:



    Деси, ти си прекрасна актриса с неподправена искреност дори, когато си в роля! Какво за теб е актьорството?


- Актьорството и въобще изкуството за мен е ...цялата ми същност! То е живот,любов,вдъхновение,споделяне :)

1.       Коя е първата ти роля?


- Първата ми роля.....от както се помня се занимавам с това:) започнах с реклами,клипове....а роля ...като студентка ще да е било ,но вече съм забравила 🙂😉


Коя роля ще остане винаги в сърцето ти?

- В сърцето ми ще остане винаги Мария Чилева от ,,четвърта власт" както и Лора,, over the edge" един проект,който снимахме в Румъния;)







1.       Какво мечтаеш да изиграеш? Имаш ли персонаж, в когото би искала да се преобразиш?
 
- Обичам провокациите,и разбира се ме привличат отрицателните персонажи,нещо което е различно от мен.

1.       Какво правиш в свободното си време?

- Винаги намирам време за спорт,медитации,срещи с приятели ,но-най-вече искам да го прекарвам с децата си.

Защо реши да подкрепиш  инициативата Over ART? 

- Подкрепям тази инициатива,защото вярвам ,че всеки човек е роден с талант,и тези които дръзват да го последват и развиват заслужават подкрепа. 


1.       Какво би пожелала на младите таланти, които се съмняват в уменията си?


- Пожелавам им винаги да вярват в себе си и мечтите си,защото в крайна сметка до тях достигат само тези,които не се отказват въпреки трудности и пречки.


Няма коментари:

Публикуване на коментар