неделя, 31 март 2019 г.

Царската градина и Северина Кирилова

Всяка година живота ни изпраща нови и интересни творци, които с ентусиазъм се включват в нашите инициативи. От своя страна ние се стараем винаги да откликнем на техните нужди, но и на нуждите на публиката... на обществото ни. Освен фантастичните прояви на изящното и приложно изкуство има и една друга страна, която може да бъде като светъл лъч, ако познаваме себе си. Да познаваме качествата, усещанията, тъмните и светлите си страни, потенциалите си. Разбирането какви сме би могло да ни помогне да се гмурнем в света около нас с пълната си сила и любов. Това е и причината да ви срещнем със следващият ни творец, занимаващ се с така интересният "Хюмън дизайн"! Освен представянето на авторска книга, Северина ще направи лекция в продължение на час и половина, в който могат да бъдат разглеждани и индивидуалните ви карти.

На 19.05.2019г. в конферентната зала на хотел Арена ди Сердика, ще може да се срещнете с нея - една слънчева дама, справяща се с мистиката в живота!

Коя е Тя?




Аз мечтая – да има повече красота, човечност (не превзетост) и искреност в света. Да общуваме естествено, не с маски. Да сме себе си. 


Казвам се и се занимавам със – Северина. От десет години експериментирам с Хюман Дизайн и хората ме познават именно с това. Система, която за мен е не само знание, но основна философия и начин на живот. 



Родена съм в – България. В София. Седем години живях в друг град, но съдбата отново ме повика тук. Имам един фототапет в стаята, огромен, карта на света – и съвсем наскоро открих, че именно България е в сърцето. Смаях се и се зарадвах – беше интересен знак и намигване от живота, че съм на правилното място. 
 

Обичам истински – Да виждам как мислите и мечтите се материализират. Да пътувам. Вятърът да роши косите ми. Слънцето да препича лицето ми. Да виждам морето, да срещам нови хора и езици, да вкусвам нови храни и напитки. Да съм спонтанна и готова във всеки един момент да сменя посоката. 



Творчеството за мен е – нужда да излееш това, което те вълнува. Да споделиш със света своя вътрешен съкровен свят. Да добавиш нещо красиво в живота на другите. Да го направиш с финес и позитив. Да си ненатраплив, но същевременно като пирон да се забиеш в ума и сърцето на читателя.


Прегръщам – Рафаел. Малкият русокос палавник. Този принц, който живота ми прати преди девет години и който ме дърпа към това да не се правя на възрастна и сериозна, а да приемам по-ведро и непринудено живота и деня.



Това, което най-много ме изкушава е – да хвана сака и да тръгна към някое слънчево място. С любимия човек до мен. 


Понякога се страхувам от – смъртта. От това, че някой любим човек може да напусне живота ми. Осъзнавам, че това е вечният кръговрат и е неизбежен процес, но въпреки това понякога тази мисъл ми свива сърцето.


Това, което ми носи смисъл – е дълбочината. Разговорите, които си струват. Които не са повърхностни и плоски, а в които се крие онова нещо, което те кара да повярваш. В магията. В живота.



Това, което правя, за да постигна мечтите си е – на всяко Новолуние си пиша списък с мечти и желания. А след това ги обсъждам с близките ми хора, за да започнат да се сбъдват.
Много вкусно готвя – всичко вегетарианско, особено когато имам вдъхновение и отклик. Но най-обичам индийско и суши.


Преди да заспя – обикновено си правя план за утрешния ден. Не винаги го спазвам, но друго си е човек да се събуди и да има списък със цели и задачи пред себе си.


Пожелавам ви – да имате търпение и вяра, че всичко, което е за вас, рано или късно ще дойде! Да имате хъс и подкрепа когато дойде този момент – да му помогнете да се случи! Защото да разграничим кога да действаме и кога – да изчакаме – ето това е истинско майсторство!



Няма коментари:

Публикуване на коментар