сряда, 31 януари 2018 г.

Коя е тя - Валентина Щайн за Over ART



Тя е прекрасна, мечтателна и вдъхновяваща - Валентина Щайн е първия автор от предстоящата изложба-спектакъл "Силуети", с който ще ви запознаем. Тя пише приказки и стихове за деца от всички възрасти, като има над 5 издадени книги, които могат да бъдат персонализирани специално за своя поръчител. Така книжката носеща усещане за истински вълшебен свят се превръща в портал точно за ТЕБ като носи твоето име!

Ние от Over ART вярваме в безграничното разпростиране на творческата мисъл, затова сме подготвили и няколко интересни въпроса, които зададохме на всички свои участници. До денят на голямото откриване - 10.03.2018г. от 19:30ч. ще може да надникнете в творчеството и мисленето на всеки от тях - през нас!




Аз мечтая – Да поправя загубените мечти на малки и големи момичета. И на много момчета.

Казвам се и се занимавам със – Казвам се Валентина Щайн и съм автор и продуцент на първите за България персонализирани книги за деца и семейства. http://www.prikazka.de/

Родена съм в – едно пристанище с 60 бойни кораба. Казвали му Сексагинта Приста, по-късно Русчук, а днес – малката Виена. Иначе казано – родена съм в град Русе.

Обичам истински – децата си и приказките си за всички останали деца и времето, което влагам и в трите.



Творчеството за мен е – Фотосинтеза. Въздух, почва и слънце.

Прегръщам – уморените, слабите, силните. Всеки, който има нужда от още едно крило, за да полети.

Това, което най-много ме изкушава е – Шоколад.


Понякога се страхувам от – Високо. Най-старата ми епитафия е за момиче, което пада от покрив. 

Това, което ми носи смисъл – работата ми и призива ми да давам надежда, подновявам мечти у другите.

Това, което правя, за да постигна мечтите си е – Работя здраво.

Много вкусно готвя – Русенска баница.


Преди да заспя – чета книга или гледам филм.Или пиша книга и пиша сценарий.

Пожелавам ви – Когато силуета се изгуби 
сред шарените черги на душите -
тогава да го наречем с име,
което винаги остава -
Вяра.

Няма коментари:

Публикуване на коментар