петък, 2 февруари 2018 г.

Коя е тя - Мария Христова за Over ART



 "Силуети" една изложба-спектакъл, която ще запомните! Заповядайте в Steppenwolf Gallery на 10.03.2018г. от 19:00ч. за да преоткриете изкуството през очите на нашите автори, които ще ви вдъхновят със своето творчество.  
Днес ще ви представим прекрасната Мария Христова, която е с нас вече трета изложба! Нейното творчество е нежно. Тя рисува ангелски лица и свири на арфа.

 


Аз мечтая – За повече здраве, и да стана световно известен музикант!
Казвам се и се занимавам със – Казвам се Мария Христова, занимавам се с свирене на арфа, което е мое хоби и съм художник.

Родена съм в – гр.София

Обичам истински – роднините си, приятелите и семейството, животът и изкуството!

Творчеството за мен е – един уникален акт на предаване на идеи , мисли и преживявания, духовно пътешествие към самия себе си.

Прегръщам – детето си.

Това, което най-много ме изкушава е – да работя вместо да си почивам.

Понякога се страхувам от – предателството.

Това, което ми носи смисъл – любовта към близките и изкуството.

Това, което правя, за да постигна мечтите си е – да не спирам да творя!


Много вкусно готвя – мусака

Преди да заспя – се моля за здраве и благоденствие.

Пожелавам ви – Да мечтаете, да сбъдвате мечтите си да сте обичани и да обичате!


Няма коментари:

Публикуване на коментар