сряда, 7 февруари 2018 г.

Коя е Тя - Нора Вакарелова за Over ART



Време е за Мода! Коя е Тя? Нора е един от нашите дизайнери, които ще представят три прекрасни визии в модното ни ревю на 10.03.2018г.!
Аз мечтая  - за свободен свят. А това е света, в който всеки свободно следва пътя си 

Казвам се и се занимавам със – Нора Вакарелова, занимавам се с дизайн и производство на авторски бутикови дрехи. В концепцията си за моделите, които създавам, акцентирам над личните си вдъхновения от музика, изобразително изкуство, природа и градска среда. Стремя се да създавам свободни линии за свободни жени.


Родена съм в – гр. Панагюрище, но градовете, в които съм живяла и обичам са Трявна и Варна.

Обичам истински – всичко, което ме радва.

Творчеството за мен е – три неща движат света и цивилизацията напред – науката, изкуството и търсещия дух на човека… така че в този ред на мисли, творчеството е един от основните двигатели на цивилизацията, едно от висшите постижения на откривателския потенциал на човешкия интелект.  
             

Прегръщам – това, в което вярвам и прегръщам силно, е вярата в свободния човешки дух и енергиен потенциал на човека да създава.

Това, което най-много ме изкушава е – всяка следваща цел.

Понякога се страхувам от – краткостта на времето.

Това, което ми носи смисъл –  щастието , което за мен трябва да е философския мотив на живота.

Това, което правя, за да постигна мечтите си е – всичко възможно.

Много вкусно готвя – кафе с мляко ;-) по тази тема съм пас.

Преди да заспя – изчиствам мислите си и се сдобрявам със света (ако има нужда)  

Пожелавам ви – да мечтаете и да следвате мечтите си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар