четвъртък, 8 февруари 2018 г.

Коя е Тя - Лора Касабова за Over ART



Тя е творец и успява да съчетае творчеството и подкрепата към другите. Лора, изяви желание да помогне на "За теб" - АРТ работилница за младежи с увреждания в гр. Варна, като им предостави събраните средства от произведенията си. Ние от Over ART откликваме с радост на подобни самоинициативи, защото е важно за нас обществото ни да бъде единно!  


Аз мечтая  винаги да съумявам да пазя жива частичка от детето в себе си.

Един ден като се обърна назад ми се иска да знам и  че по пътя си съм  била светлинка за поне един напълно непознат човек, появила се  в  негов  труден житейски миг, помогнала му да го преодолее   и  да намери  отново пътя към себе си.




Казвам се Лора Касабова  и се занимавам с логистика.

По образование съм управленец , по призвание  - творец. В свободното си време  пиша, снимам,  редактирам, вземам интервюта , правя  редизайн.



Родена съм в  гр. Русе -  „ Малката Виена“  


Обичам истински  семейството  и приятелите си -  хората, които са с  мен и до мен  въпреки мен; хората, които ме  усмихват, обичат, окриляват, търпят, въпреки несъвършенствата ми, готови са  винаги да ме  подкрепят  без да очакват  нищо в замяна. 



Творчеството за мен е  душевно пристанище, но и кораб, който ми помага

с вълшебна лекота да кръстосвам морета и океани и  да стигам до хората, където и по света да ги е отвела тяхната мечта:  да ги усмихвам,  "докосвам", вълнувам,  вдъхновявам, мотивирам,  утешавам, размислям...



Прегръщам  живота  всеки ден, с всички сетива, в цялата му палитра от багри, вкусове, аромати, звуци и материи.





Това, което най-много ме изкушава е  един ден да гледам  на живо  Новогодишния концерт на Виенската филхармония. От дете  помня как цялата фамилия се събира пред малкия екран , за да се наслади на този магнетичен празник за душата в първите часове на всяка Нова година . Поради огромния  интерес  на  хора от цял свят към събитието , всяка година билетите се разиграват на лотариен принцип. Тази година съм горд  участник в томболата за първи път.

Понякога се страхувам от асансьори и ескалатори.


Това, което ми носи смисъл  е моят съкровен стремеж в живота  - каквото и да се случва, да съумявам  да бъда преди всичко  добър човек. Щастлива съм, че в лицето на  доброволчеството намерих прекрасен учител.



Това, което правя, за да постигна мечтите си е да ги  превръщам в цели  и да действам    всеки ден  с малки крачки  в посока реализирането им, а когато  сбъдна  една своя мечта,  просто мечтая по-смело...

Много вкусно готвя  без рецепти, но винаги  с една тайната съставка –  ЛЮБОВ.


Преди да заспя БЛАГОДАРЯ - за малките неща, за учителите, за уроците, за всичко и на всички, които  са в живота ми тук и сега  и  ми дават  смисъл и сила да продължавам напред.

Пожелавам ви никога да не губите любопитството си към живота и енергията, която ви кара да търсите, откривате и се впускате в нови , непознати и вълнуващи предизвикателства.
Бъдете здрави, смело преследвайте мечтите си,  вслушвайте се в гласа на сърцето си и съумявайте да управлявате времето си така, че да сте в баланс и хармония със себе си всичко около вас.

Няма коментари:

Публикуване на коментар