неделя, 4 февруари 2018 г.

Кой е Той - Святослав Събчев за Over ART



"Силуети" е заглавие поставящо много възможности за творческа изява. То активира въображение и подсъзнателен импулс, който надхвърля асоциациите. Провокира замисъл и проникновение. За нас, организаторите, е много важно да проследим различните интерпретации през индивидуалното творчество на своите участници. Ние ги питаме: "Можете ли да моделирате образа на своята творческа мисъл според външна тема или ще моделирате темата според образа на творбата ви?".
Днес ще ви представим автор със свой индивидуален подход:


Аз мечтая – всеки ден.

Казвам се и се занимавам със – Святослав Събчев и се занимавам с крафт-флористика.

Роден съм в – Русия.

Обичам истински – да обичам.


Творчеството за мен е – живот. 

Прегръщам – смелите идеи.

Това, което най-много ме изкушава е – да бъда лош понякога.

Понякога се страхувам от – себе си.

Това, което ми носи смисъл – изкуството, хората, емоциите.

Това, което правя, за да постигна мечтите си е – да търся възможности

Много вкусно готвя – когато го правя за любим човек.

Преди да заспя – гушкам Пират (котарака ми)

Пожелавам ви – да творите, да обичате, да вярвате.

Няма коментари:

Публикуване на коментар