петък, 16 февруари 2018 г.

Коя е Тя - Станка Славова за Over ART



Мигове за творчество 10.03.2018г. Steppenwolf gallery - бул. Васил Левски 150 ет. 6. 

 

Аз мечтая – Да видя повече неща от  красотата на този свят и да е споделена с близките ми .

Казвам се и се занимавам със – Станка Паунова Славова . Занимавам се с терапии и правя изкуство.

Родена съм в – Стара Загора.

Обичам истински – Семейството   и живота си.

Творчеството за мен е – Начин да чувствам себе си, да се изразявам на всички езици, сама пред платното. Творчеството е една споделена любов към красотата.

Прегръщам – Децата си, съпругът си, котката си.

Това, което най-много ме изкушава е – шоколад.

Понякога се страхувам от – безсилие.

Това, което ми носи смисъл – Смисълът е в самото чудо ,наречено живот.


Това, което правя, за да постигна мечтите си е – Инвестирам в себе си, усъвършенствам се.

Много вкусно готвя – Супа топчета, пържоли, сърми , мусака. Грижа се за 3ма мъже с любов.

Преди да заспя – Премислям деня си и релаксирам тялото и душата си.

Пожелавам ви – „О, трябва този свят да се изстрада,
повторно трябва в теб да се роди
и всяка вещ, и образ покрай тебе
сърцето твое да пресътвори,
за да останеш, за да си потребен,
за да те има и след теб дори.“
Веселин Ханчев

Няма коментари:

Публикуване на коментар