понеделник, 26 февруари 2018 г.

Коя е Тя - Диана Раданова за Over ART


Изкуство, което можеш да носиш всеки ден! Заповядайте на изложбата-спектакъл "Силуети", за да се насладите на прекрасна музика, модни ревюта, литературни четения и много изненади - 10.03.2018г. от 19:00ч. steppenwolf gallery бул. Васил Левски 150





Аз мечтая за хармония на всички нива.

Казвам се Диана Раданова и се занимавам с топлинна обработка на стъкло - създавам бижута, съдове и изделия за интериора с помощта на техниките fusing и lampwork.
www.dianaglass.eu, FB: dianaglass.eu

Родена съм във Варна и я обожавам. Живея на крайбрежната улица и денонощно се наслаждавам на шума на морето и крясъците на чайките. Като се изключат любимите пътешествия, може да се каже, че изобщо не съм я напускала. 



Обичам истински да се вглъбявам в творческия процес при обработката на стъклото, а още повече обожавам момента на отварянето на пещта и първия допир с още топлите изделия.

Творчеството за мен е възможността да зарежа икономическото си образование и да превърна хобито си в професия. Толкова се кефя на процеса, че изобщо да не ме интересува кой ден е почивен и кой работен. 

Прегръщам – всяка следваща възможност за изява и контакт с публиката.


Това, което най-много ме изкушава е да си намирам нови посоки за пътешествия и релакс.

Понякога се страхувам, че финансовата криза, която съпътства „безкрайния преход“, в който живеем вече близо 30 години, окончателно ще осакати духовността на българина. За съжаление виждам все по-малко пламък в очите на хората.

Това, което ми носи смисъл – удовлетворени клиенти, които ми подсказват, че има смисъл да продължавам.



Това, което правя, за да постигна мечтите си  – продължавам да се уча и непрекъснато да търся нови материали и техники за обработка на стъклото.

Много вкусно готвя – всичко, колкото и нескромно да звучи. Зодия Рак съм, а и съм с македонски корен - за мен в една къща може да не е изчистено, но задължително трябва да има наготвено.



Преди да заспя обмислям какви задачи ми предстоят за следващия ден, какви изделия искам да направя и в сънищата ми много често изкристализират нови модели или решения. За съжаление не съм толкова организирана, че да държа на нощното си шкафче тефтер и молив за улавяне на всички хрумки.

Пожелавам ви – Бъдете щастливи и търсете Вашето лично удовлетворение и хармония!

Няма коментари:

Публикуване на коментар