четвъртък, 15 февруари 2018 г.

Кой е Той - Павлин Славов за Over ART

Музика, поезия, живопис, мода... Всичко на сцената на Over ART в една задушевна атмосфера на 10.03.2018г. Steppenwolf gallery - бул. Васил Левски 150 ет. 6!

Първият музикант, който ще представим на нашата сцена за български творци е Павлин. Той е отдаден на действието и мечтите, които вдъхват живот на музиката, която изпълнява. Ето и неговото представяне:



Аз мечтая –  Да пея!!!

Казвам се и се занимавам със – Павлин Светославов Славов  и се занимавам с Музика.

Родена съм в – Стара Загора.

Обичам истински – 3 неща! Семейството ми, Приятелите ми и Музиката.

Творчеството за мен е – Начин за изразяване.

Прегръщам –  котката си.

Това, което най-много ме изкушава е – Пътищата водещи до нови дестинации.


Понякога се страхувам от –  Рутината.

Това, което ми носи смисъл –  е МУЗИКАТА.

Това, което правя, за да постигна мечтите си е – Да бъда постоянен.

Много вкусно готвя –  Спагети Болонезе.

Преди да заспя – Си мия зъбите.

Пожелавам ви – Здраве придружено с повече поводи за радост и усмивки.


Няма коментари:

Публикуване на коментар