понеделник, 5 февруари 2018 г.

Коя е Тя - Мария Чешмеджиева за Over ART




Знаете ли как се създава едно произведение на изкуството? Много просто: Сядате на спокойно място в дома си, или в ателието си, а може би и сред природата под някое дърво - от онези, които ухаят прекрасно през пролетта. Концентрирате се. Мислите.  После се отпускате, носени от лекия полъх на времето. Той ви отвежда до познат бряг, където сте родени и сте получили даровете на таланта. Вземате таланта си в ръце и започвате да оформяте.. изкуство...



Аз мечтая – някой ден самата аз да се гордея със себе си

Казвам се и се занимавам със – Мария Чешмеджиева (Mika) - графичен дизайнер, плакатист.

Родена съм в – град София

Обичам истински – семейството, приятелите, животните и.. бирата.



Творчеството за мен е – силно средство за предаване на емоции, смисъл и идеи.

Прегръщам – близките си.

Това, което най-много ме изкушава е – шоколада.

Понякога се страхувам от – бъдещето.


Това, което ми носи смисъл – всичко, което съм постигнала до сега и това, което предстои.

Това, което правя, за да постигна мечтите си е – не се отказвам, когато ми е трудно и завършвам всичко започнато.

Много вкусно готвя – всякакви сладки десерти.

Преди да заспя – най-често гледам филми със семейството си и планирам следващото приключение.

Пожелавам ви – да продължавате да правите страхотни изложби и да давате сцена на младите артисти в България.

Няма коментари:

Публикуване на коментар