вторник, 6 февруари 2018 г.

Коя е Тя - Мария Григорова за Over ART



Вълнуващо е да се работи с различни хора създаващи изкуство. Често сме принудени да комбинираме една или две професии в ежедневието си, за да смогнем на темпото, което изисква съвремието и душата ни. Следващият автор е дама, която има умението да се превъплъщава в различни роли, за да достигне това, което сърцето и иска:


Аз мечтая – да се научим да се доверяваме на сърцето си.

Казвам се и се занимавам със – Мария Григорова и съм юрисконсулт в държавната администрация; удоволствие ми доставя да творя по всеки възможен начин.

Родена съм в – Монтана.

Обичам истински – Всичко проявено в любовта, защото е Живот. И непроявената любов, защото също е истина.

Творчеството за мен е – израз на същността; превод на „човешки”.


Прегръщам – всеки тласък към красотата; своята противоположност.

Това, което най-много ме изкушава е – възможността за човешко проявление на божественото.

Понякога се страхувам от – дали ще се справя с мисията си; дали ще имам възможността от предния въпрос.

Това, което ми носи смисъл – не ми го носи, то е – любовта изпълва всичко.

Това, което правя, за да постигна мечтите си е – старая се; не правя компромиси с душата си.


Много вкусно готвя – ммм… това знаят децата ми; броколи, рибена чорба, домашна торта…

Преди да заспя – благодаря на Бог.

Пожелавам ви – да сте толкова щастливи, че да не намирате думи да го изразите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар