понеделник, 12 февруари 2018 г.

Кой е той - Николас Нанев за Over ART



10.03. 2018г. от 19:00ч. в steppenwolf gallery - бул. Васил Левски 150, ет. 6 ще отвори врати за вас, за да ви запознаем с прекрасните творци на България! Николас, или както го наричаме приятелите му - Кольо, е един неуморен ентусиаст.  Енергичен, усмихнат, готов да грабне вихърът на вълната при първа възможност! От години той твори зад граница, но днес е част от нашата платформа за таланти. Ето и неговото представяне:




Аз мечтая – да се занимавам само с това,което искам,а не това,което трябва.

Казвам се и се занимавам със – Nicolas (Кольо) Нанев   и  се занимавам с фотография и фоторепортажи. 

Родена съм в –  гр.Габрово,но от 20 год.живея и работя в Гърция. о-в  Родос.

Обичам истински – семейството си.

Творчеството за мен е – като живот в друго измерение.

Прегръщам – весели хора.


Това, което най-много ме изкушава е – е да правя каквото си искам.

Понякога се страхувам от – че времето никога не стига.

Това, което ми носи смисъл – позитивните хора около мен.

Това, което правя, за да постигна мечтите си е – моята упоритост и желанието да 
постигна най-добрят резултат.



Много вкусно готвя – гаридомакаронада (спагети със скариди по гръцки)

Преди да заспя – мисля,че утрешният ден ще е още по-хубав.

Пожелавам ви – да спрете да мечтаете,а да живеете в този момент.

1 коментар:

  1. Прекрасно е ,че имаме възможност да усетим картините отблизо.Защото тези творби за енергия,чувства,копнеж,експлозия.....Имаме нужда от тази енергия,от този трепет.Само така пречистваме душите си и продължаваме напред.В това е силата на изкуството!

    ОтговорИзтриване