вторник, 13 февруари 2018 г.

Коя е Тя - Адриана Андреева за Over ART



Мечти, любов, изкуство... Предстоящата изложба-спектакъл "Силуети" ще бъде вкусна гозба за душата ви!  10.03.2018г. 19:00ч. бул. Васил Левски 150 ет. 6. 



Аз мечтаяв Бяло.. За баланс.. За стойност.. За Смисъл..;
Да живея близо до вода - буквално виждайки я..;
Да Бъда Себе си с Човека, който душата ми е Избрала..;

Казвам се и се занимавам съсКазвам се Адриана –
Пътешественик и Мечтател;
По професия Психолог;
По Душа – Търсач

Родена съм вВ целогодишно най-шарения град - Софѝя!

Обичам истинскиПесента на птиците сутрин.. Слънцето.. Усещането за нещо предстоящо..
Познати и непознати места и хора, които оставят отпечатък върху душата ми..
Споделените моменти със себе си..
Споделените моменти с Близките ми..

Творчеството за мен еЛегална и безплатна терапия :D
Шегувам се..
Творчеството за мен е Доближаване към душевната ни Същност и проява на Смелост към разгръщането и изразяването ѝ..


Прегръщам Истински и искрено.. Със Сърцето си.. Истинността

Това, което най-много ме изкушава е Да мечтая, сбъдвайки мечтите си.


Понякога се страхувам от(Доста често) от ПластМасовото общуване между хората.
Отдалечаването им един от друг и липсата на смелост - Да бъдем Човеци..  

Това, което ми носи смисълЕ Случването! Ситуациите, които ме срещат с хора, места и събития, които настройват Компаса в мен за усещане за Синергичност..
Това, което правя, за да постигна мечтите си еЧесто да преглъщам Егото си.. Да Вярвам повече в Способностите си.. И най-вече краката ми да ме “предадат” в скок към най-неизвестното..

Много вкусно готвя(С) Емоции..

Преди да заспяЧета..


Пожелавам виДа Вярвате в това, което искате да Бъдете! Или просто - да Вярвате в Това, Което Сте.., защото сте Единствен екземпляр в Света : )))

Няма коментари:

Публикуване на коментар