понеделник, 26 февруари 2018 г.

Коя е Тя - Павлина Сърбова за Over ART




Мислили ли сте в какво състояние се появяват образите, които стават част от една творба? Откъде се появяват и какво им вдъхва живот? 10.03.2018г. от 19:00ч. Steppenwolf gallery бул. Васил Левски 150 - очакваме ви!

 

Аз мечтая да опозная непознатото, да намеря отговор на всичките си въпроси.

Казвам се Павлина Сърбова и се занимавам с колаж и художествен текстил.

Родена съм в град Ямбол. 

Обичам истински началото на ново пътешествие.

Творчеството за мен е начин да извадиш от себе си неподозирани емоции, да ги облечеш в образи и да ги изтласкаш на повърхността на съзнанието си.



Прегръщам  необятното.

Това, което най-много ме изкушава е да постигна невъзможното. 

Понякога се страхувам от тъмнината вътре в мен. 

Това, което ми носи смисъл е да постигам съвършенство в обикновените неща.

Това, което правя, за да постигна мечтите си е да си поставям трудни предизвикателства.

Много вкусно готвя нещо импровизирано.

 
Преди да заспя мечтая. 

Пожелавам ви да откриете красотата в дребните неща, които ни заобикалят, всеки ден да е едно предизвикателство, а всяка вечер да е за вас една малка победа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар