събота, 3 февруари 2018 г.

Коя е Тя - Силвия Николова за Over ART



Тази поредна наша инициатива е по-различна. Тази година решихме да поставим ново начало, което да обедини автори на изкуство от всички възможни негови проявления.  Ще превърнем една съботна мартенска вечер в приказна и много задушевна артистична среда. В компанията на прекрасни картини, слухът ни ще бъде погален от мелодията на прекрасна музика, душата ни от прекрасни стихове, обонянието ни от неповторими аромати... на природа и всичко това в центъра на София! Звучи примамливо? А ето и представянето на прекрасната Силвия, която ще сподели с нас творчеството си:




Аз мечтая  за - свят, в който няма злоба и алчност. Свят, в който всяко дете получава целувка от мама и татко за „Лека нощ“ след като са му прочели приказка. Мечтая за свят, в който можем да обичаме, така по човешки, без предразсъдъци и без задни мисли. Свят , в който мъглата отсъства, а всички пътища водят към доброто.

Казвам се - Силвия Николова и се занимавам с Копирайтинг.

 Родена съм в - един горещ августовски ден в град Варна.
Обичам истински - семейство си.

Творчеството за мен е - начин да изкрещиш на света, че съществуваш, че си пълноценна част от цялото, независимо къде се намираш.

Прегръщам - нестандартните идеи, състрадателните и щедри хора.

Това, което най-много ме изкушава е - да си купя билет за Ориент Eксрес.

Понякога се страхувам от - начина, по който живея живота си. Страхувам се дали вървя в правилната посока, или безвъзвратно съм се изгубила.

Това, което ми носи смисъл - е усмивката на мама.

Това, което правя, за да постигна мечтите си  - е да се боря всеки ден.

Много вкусно готвя – студени сандвичи за  хора с горещи сърца 

Преди да заспя - споря наум със себе си.

Пожелавам Ви - топли завивки и усмивки за студените зимни вечери.

Няма коментари:

Публикуване на коментар