сряда, 21 февруари 2018 г.

Коя е Тя - Маргарита Чакърова за Over ART



Знаете ли, че пътят от мечтата до реализирането и е една стъпка към платното, с четка и палитра в ръка?
10.03.2018г. в 19:00ч. Steppenwolf gallery - бул. Васил Левски 150 ет. 6


 Аз мечтая – постоянно, най-вече за пътешести.

Казвам се и се занимавам със – Маргарита Чакърова и се занимавам с графичен дизайн, фотография, рисуване и латино танци.

Родена съм в – Хасково.

Обичам истински – хора, моменти, емоции.

Творчеството за мен е – начин на живот.

Прегръщам – любимите си хора.

Това, което най-много ме изкушава е – прикючението, книгите и приятен разговор с интересни хора.

 
Понякога се страхувам от – себе си и въображението ми е тъмното.

Това, което ми носи смисъл – изкуството, любовта и пътешествията.

Това, което правя, за да постигна мечтите си е – преследвам ги.

Много вкусно готвя – чийзкейк.

Преди да заспя – мечтая.


Пожелавам ви – вдъхновение и приключения.

Няма коментари:

Публикуване на коментар