петък, 9 февруари 2018 г.

Кой е Той - Цветомир Петков за Over ART



Over ART е инициатива, която подкрепя и обединява българските творци, като им предоставя сцена за изява на техния талант. Днес ще ви представим един дизайнер, който намира вдъхновение в българската традиция и я претворява в съвременна визия:

Аз мечтая – Поне един българин да се върне и заживее отново в България.

Казвам се и се занимавам със – Цветомир Петков  и се занимавам с моден дизайн, като представям българския фолклор чрез съвременни облекла.

Роден съм в – Град Троян.

Обичам истински – Живота.


Творчеството за мен е – Начин на живот.

Прегръщам – Близките си!

Това, което най-много ме изкушава е – Самото изкушение..

Понякога се страхувам от – Високо.

Това, което ми носи смисъл – Любовта.


Това, което правя, за да постигна мечтите си е – Да вярвам.

Много вкусно готвя – Таратор.

Преди да заспя – Лягам.

Пожелавам ви – Бъдете Благословени!


Няма коментари:

Публикуване на коментар