сряда, 14 февруари 2018 г.

Кой е Той - Владислав Александров за Over ART



Изложба-спектакъл "Силуети" - 10.03.2018г. в Steppenwolf gallery. С любов към изкуството и към живота... с любов към всеки един миг вдъхновяващо съзерцание...



Казвам се Владислав Александров и се занимавам с реализация на невъзможното.
 
Родена съм в болницата и пъпа ми е хвърлен на вятъра.

Аз мечтая за момента.

Обичам истински морето.

Творчеството за мен е живот в небитиетo.

Прегръщам възглавницата.
и преди да заспя се вслушвам в нощта.

Това, което най-много ме изкушава е да избягам на необитаем, тропически бряг.

Понякога се страхувам от страхът.

Това, което ми носи смисъл е смехът.

Това, което правя, за да постигна мечтите си е да работя по малко, но всеки ден.

Много вкусно готвя омлет с печено сирене и сладко от смокини.

Пожелавам ви, винаги да се чувствате леки, като душа в потока на живота и течението на този поток, спокойно да ви води към бистро, синьо море. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар